Ayakkabıyı sevdim ancak tenis ...
Ayakkabıyı sevdim ancak tenis oynadıktan sonra ayak başparmağım ayakkabıya vurmuş gibi ağrı hissediyorum. Ayağıma tam oluyor normalde, oynadıktan sonra biraz ağrı hissediyorum. Kavraması ve rahatlığı güzel. Dayanıklılığını bilemiyorum. Bir önceki artengo tenis ayakkabımın sağ teki forehand çalışmalarından sonra aşınmıştı, umarım bunda olmaz. Görünü
- Fit
- Fitting comfort
- Abrasion resistance
- Value for money
- Look / Design

